Książka: Nowe media. Wprowadzenie


Nowe media. Wprowadzenie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego


Liczba stron: 658
Seria: MEDIA
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323327738



(Wybierz dowolną księgarnię internetową w której dokonasz zakupu tej książki. Kliknij "Zobacz więcej" aby wybrać księgarnię. Zapraszamy!)


Opis: Nowe media. Wprowadzenie


Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii


Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów", poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka...

Produkt dostępny w księgarniach internetowych

KsięgarniaPrzejdź do produktu

Polecana Księgarnia - Ksiazki1.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie

Polecana Księgarnia - Bestsellery.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie

Polecana Księgarnia - Ksiegarnia-Warszawa.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie


Polecane w kategorii: Dziennikarstwo

Książka: Pod ostrzałem


Pod ostrzałem

Prawdziwa do bólu opowieść o pracy korespondentów wojennych...

Wydawca: Świat Książki
ISBN: 9788379433582

Książka: Profesjonalizacja w dziennikarstwie. Między modernizmem a ponowoczesnością


Profesjonalizacja w dziennikarstwie. Między modernizmem a ponowoczesnością

Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji...

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375454277

Książka: Komunikacje w rozmowie 2


Komunikacje w rozmowie 2

Seria "Projektowanie komunikacji" jest wydawana przez Instytut...

Wydawca: Libron
ISBN: 9788364275166

Książka: Zmierzch profesjonalnego dziennikarstwa?


Zmierzch profesjonalnego dziennikarstwa?

Publikacja pokonferencyjna dotycząca standardów i norm profesjonalnego...

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375454079