Książka: Nowe media. Wprowadzenie


Nowe media. Wprowadzenie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego


Liczba stron: 658
Seria: MEDIA
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323327738



(Wybierz dowolną księgarnię internetową w której dokonasz zakupu tej książki. Kliknij "Zobacz więcej" aby wybrać księgarnię. Zapraszamy!)


Opis: Nowe media. Wprowadzenie


Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii


Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów", poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka...

Produkt dostępny w księgarniach internetowych

KsięgarniaPrzejdź do produktu

Polecana Księgarnia - Book24.waw.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie

Polecana Księgarnia - Ksiazki1.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie

Polecana Księgarnia - Ksiegarnia-Internetowa.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie

Polecana Księgarnia - Ksiegarnia-Warszawa.pl Książka: Nowe media. Wprowadzenie


Polecane w kategorii:

Książka: Aspekty karne dzialalności medialnej


Aspekty karne dzialalności medialnej

Przeprowadzona w niniejszym opracowaniu analiza głównie penalnych...

Wydawca: Difin
ISBN: 9788380855366

Książka: Koniec dziennikarstwa jakie znamy


Koniec dziennikarstwa jakie znamy

Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało...

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323341987

Książka: Grand Press XX


Grand Press XX

Historia największego konkursu dziennikarskiego w Polsce przedstawiona...

Wydawca: Press sp. z o.o. sp.k.
ISBN: 9788394346324

Książka: Zawód dziennikarz komentaror sportowy. Kulisy pracy i warsztatu


Zawód dziennikarz komentaror sportowy. Kulisy pracy i warsztatu

Publikacja adresowana jest zarówno do naukowców I studentów

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380881723